Total number of publications: 15
2025
-
How to Measure Social Anxiety in School? Adaptation and Revision of SAQ-C
Year: 2025, type: Conference abstract
-
How to Measure Social Anxiety in School? Adaptation and Revision of SAQ-C
Year: 2025, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
JAK MĚŘIT SOCIÁLNÍ ÚZKOST VE ŠKOLE? ADAPTACE A REVIZE ŠKÁLY SAQ-C
Year: 2025
-
JAK MĚŘIT SOCIÁLNÍ ÚZKOST VE ŠKOLE? ADAPTACE A REVIZE ŠKÁLY SAQ-C
Year: 2025, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Support for Collegiality in Schools. A Handbook
Year: 2025, type: Survey and educational texts
2024
-
Assessing Test Anxiety in a Link with School Environment in Lower-Secondary Education
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Test Anxiety Among Czech Pupils in Lower-Secondary Education
Studia paedagogica, year: 2024, volume: 29, edition: 2, DOI
-
Testová úzkost a sociálně-afektivní indikátory well-beingu v nižším sekundárním vzdělávání
Sborník příspěvků z XXXII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu : SPOLUPRÁCE OBORŮ PRO PODPORU KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ, year: 2024
-
Testová úzkost a sociálně-afektivní indikátory well-beingu v nižším sekundárním vzdělávání
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
2023
-
Collegial School Culture: Headteachers´ Experience and Needs
Year: 2023, type: Appeared in Conference without Proceedings